top of page

בלוג
ברוכים הבאים לבלוג שלנו. כאן תוכלו למצוא מאמרים, כתבות ומחקרים על הפעילות החברתית שלנו.
רוצים להיות הראשונים שיודעים? הירשמו לניוזלטר לקבלת עדכונים.


11.06 שלום אחים ואחיות🙋♂️ סיכום שבועי מחמ"ל חיילים, המרלו"ג ו"החממה למעורבות אזרחית"
בתמונת⬆️השבוע צוות "בונים מחדש" בפעולה. הולך להיות מקסים🙏🧡 ביום א' רונית ואני נעדרים לטובת יום למידה של מטה הארגון והמתנדבים מנהלים את היום ביד רמה. רון תופס פיקוד על הבוקר ומתמודד היטב עם כל האתגרים, לא, זה כלל לא פשוט, אבל מעולה לסופרי צעדים😅. כל הכבוד ותודה רון🧡🙏. אלי פיימן יגיע מאוחר יותר כדי לטפל ברשתות המיגון ויטפל בסגירה. אלי הוביל בשבועיים האחרונים את פרוייקט רשתות המיגון ועשה זאת במקצועיות ובהצלחה, תודה אלי🧡🙏. מלחמת 17 השעות ביום ב', יום קרב, אנחנו דבקים בעשיי


04.06 שישי שלום לכם ולכן, 🙋♂️ מסכמים שבוע שני של פעילות ב"חממה למעורבות אזרחית" חמ"ל החיילים ומרלו"ג הארצי
בתמונת⬆️השבוע: "ההר הירוק" אתם תרמתם. אנחנו רכשנו וסיפקנו, רשתות מיגון לעשרות יחידות. הקמפיין ממשיך https://bit.ly/HMLReshatot משפצים, מסדרים וממגנים... זה היה השבוע שלנו. רשתות רשתות רשתות ההתלהבות התקשורתית של השבוע הקודם שכחה, אבל הפרוייקט שלנו רק הולך וגדל. עוד תרומות של רשתות זורמות, תודה ל"סיג תעשיות בע"מ" ותודה ל"סבן הגנות בע"מ" ובעקבות קמפיין גיוס הכספים אנחנו גם רוכשים את כל מלאי הרשתות התקניות שאנחנו מצליחים לאתר, של רשתות מיגון מאושרות אט"ל שעברו את מבדקי נס"א ויש


28.05 שלום רב אחיות ואחים🙋♂️ מסכמים שבוע מחמ"ל החיילים המרלו"ג והחממה למעורבות אזרחית באלוני אבא.
בתמונת⬆️השבוע "רק רשת" במסגרת "פרוייקט אודי", מעמיסים ומשנעים רשתות מיגון מפני רחפנים. דחוף! חוויות יום א' יום א', מתחילים מוקדם. מלא אנרגיות, מתנדבים ומלא רשתות מיגון מרחפנים, רשתות ירוקות שהורדו מבניינים. משיקים שוב את פרוייקט אודי לרשתות מיגון מפני רחפנים והמון רשתות ירוקות מכסות את הרצפה. כעשרים מתנדבים סוחבים, ממתגים, יוסי על המלגזה, רוני ושלמה מרכיבים מדפים בנגריה. זאב ורוני.ז ממתגים ומסדרים פינות ישיבה. הדסק הומה שיווק רס"פים. דליה מנצחת על הסדר ועודד שלה הוא הצלם (גם


20.05 שלום לכולם ולכולן🙋♂️ מסכמים שבוע גדוש בעשייה ב"חממה למעורבות אזרחית" חמ"ל החיילים והמרכז הלוגיסטי הארצי.
בתמונת⬆️השבוע: "בארץ ישראל קם העם היהודי..." מגן ההוקרה ל "קבוצת לוינשטין" , תורמי המרלו"ג בחיפה. מיום א' הקרוב אנחנו רק באלוני אבא, עם שלל משימות בעלות חשיבות אזרחית ראשונה במעלה. זה היה שבוע של ציוני דרך... קבוצת לוינשטין ביום ב' יחד עם הדס המנכ"לית, נסענו לאמר תודה על תרומתם הגדולה שבזכותה יכלנו להמשיך ולעשות למען חיילי צה"ל ולמען מדינת ישראל ואזרחי ישראל. בפגישה עם שאול, חן וישראל, ביטאנו את הערכתנו העמוקה לתרומתם ומסרנו את המגן ועליו מתנוסס הכיתוב: " לקבוצת לוינשטין - ב


14.05 שלום לכם ולכן אחיות ואחים🙋♂️ מסכמים שבוע של מעבר מחמ"ל חיילים ומרלו"ג ארצי ל"חממה למעורבות אזרחית".
בתמונת⬆️השבוע: "שלום חבר"💙 אודי קרני כמו בכל נקודה, קפה ושיחה מעמיקה על נשק ועל 890, אח של כולם, יוצא בבוקר וחוזר בלילה קורן מאושר. כל השבוע לאחר שבוע סזיפי של העברה, סיום אריזות, משאיות, פריקות, נקיונות, מלגזות, הרכבות מדפים, שלבים סופיים בחיפה והתארגנות ראשונית באלוני אבא ובעיקר התגייסות שלכן ושלכם... סוף סוף אפשר קצת קצת לנוח. זה היה שבוע אינטנסיבי וכמה כיף לחדש. ביחד כולנו במשכננו החדש, נביא בשורה לחברה הישראלית ברוח חזון החמ"ל וערכי מגילת העצמאות. "שלום חבר" השבוע ביום


07.05 שישי שלום אחיות ואחים🙋♂️ סיכום שבועי מחמ"ל החיילים, מרלו"ג ומרכז ההתנדבות הארצי
כל השבוע שבוע הקיפולים נגמר ומשבוע הבא אנחנו בהקמה. וכך נראה השבוע שלנו... קיפולים, משטוח, נקיונות, העמסות פסולת, מחזור מתכות ותרומות ללב חש, עמותה חיפאית לסיוע לנזקקים. 3 משאיות תרומה, 2 מכולות מחזור מתכת, 1 מכולה 12 קוב עמוסה הרבה מעבר לגדותיה ☺️ בפסולת. אנחנו מוכנים לתנועה💪💪. אני מבקש להודות מקרב לב לכל מי שהגיעו השבוע לתת זוג ידיים, עבדתם קשה והתוצאות ניכרות. אנחנו מוכנים לתנועה🙏🧡. עשיתם עבודה מצויינת, עכשיו מתמקדים בדבר הגדול הבא, החממה למעורבות אזרחית ובה חמ"ל חייל


30.04 שלום לכולם ולכולן🙋♂️מסכמים שבוע גדוש בחמ"ל חיילים מרלו"ג ומרכז ההתנדבות הארצי.
אייל מאירוביץ' : בתמונת⬆️השבוע: חיבוק כושר קרבי עם חיבוק מהחמ"ל אזרחי - "עושים שרירים" - רות, סוף. שבוע גדוש באריזות, מרחבי צמיחה ודעת וסיום פרוייקטים... אריזות מיום א' ועד יום ה' מה שהתחיל שבוע שעבר נכנס לקצב ועם הרתמות הצוות המקומי בתוספת חיזוקים מהמטה, המרלו"ג פושט צורה ומתמקם לו על משטחים. יוני ויוסי מובילים ואנחנו נעזרים בשלח השכן לטובת אכסון וניילון. תודה באסל🙏🧡. העיכוב בקבלת הנכס החדש יאפשר לנו לדייק את האריזה למקס יעילות בשבוע הקרוב. אני קורא לכולם להצטרף ולסייע בחי


23.04 שלום רב🙋♂️
בתמונת⬆️ השבוע "זכרון ועצמאות". כמה חשוב לשמור על מדינת ישראל האהובה שלנו. אנחנו על זה 365 יום בשנה!💪💪 שבוע קצר ואני בחופשה ועל כן אקצר. השבוע היו שלושה ימי פעילות ונתתם עבודה חבל"ז. אבקש לאמר תודה רבה לכלל המתנדבים הקבועים ומתנדבי המטה שגייס צוות ההתנדבות ואנשי המטה שהגיעו השבוע לסייע. תודה לכל המתנדבים/ות, התורמים/ות, השותפים/ות ולרונית, "ברונית המרלו"ג"☺️ שמנהלת הכל ביד רמה וברוח טובה. תודה רבה לכל מובילי הפעילויות, ראשי הצוותים ולצוותים. כל אחד הוא אור קטן וכולנו יחד


16.04 שלום אחיות ואחים🙋♂️ מסכמים שבוע בחמ"ל חיילים, מרלו"ג ומרכז ההתנדבות הארצי
בתמונת⬆️השבוע בין זיכרון לתקומה, אלו אותם ימים שנותנים תוקף להיותנו כאן ולמי שאנחנו. נמשיך לשמור על ישראל יהודית, דמוקרטית וליבראלית, ברוח חזון החמ"ל וערכי מגילת העצמאות. זהו מקור כוחנו ועוצמתנו כאומה. יום א' אני בהרצליה ורונית מובילה את הצוות בעשייה ובהישגים. צוף וארז יעמיסו ויספקו 4 ערכות מרחבי למידה למקלטים בצפון. כל הצוותים בעשייה. רוני ואלי חזק על הטלויזיות למבצע העצמאות שלנו ובמהלך השבוע יפליאו ביעילותם אנשי חטיבת השינוע שלנו וכמעט כל הטלויזיות יחולקו ליחידות המזמינות.


09.04 צהריים טובים של יום שישי ושלום לכולם ולכולן🙋♂️ מסכמים שבוע בחמ"ל חיילים, מרלו"ג ומרכז ההתנדבות הארצי
בתמונת⬆️השבוע "שינוע תחת עץ" נהגי חטיבת השינוע אלכס וירון במסירת השלמה למשימה (איזו מסירות!!!) ב"חורשת טל", תחת מטחי טילים. עוד קצר שנגמר... "זה א' ב' " את השבוע התחלנו כבר בחול המועד כשהחלטנו לפתוח את המרלו"ג לפעילות, בעיקר כדי להתקדם עם משימות החיילים ועם משימות השינוע ולאפשר לחיילים להגיע לאיסוף עצמי. אבל המתנדבים והמתנדבות שלנו הצביעו ברגליים ובאו והיה לנו כח עבודה זמין והמון ידיים כדי לקדם ייצור וליקוט, לסיים את ערכות ההפגה לפזורה ולקלוט את הציוד לפרוייקט מרחבי הלמידה במ


01.04 שלום חברות וחברים 🙋♂️ מסכמים שבוע קצר בחמל חיילים, מרלוג ומרכז ההתנדבות הארצי.
בתמונת⬆️השבוע: "הרמת כוסית" לחיים, לפני החג, בתקווה לימים טובים יותר ושקטים יותר. וגם הדס נכחה ובירכה, והודתה לכל המתנדבות והמתנדבים. מצ"ב טעימה מדבריה 🙏🧡 מעבר לשיא" השבוע סיכמנו את חודש מרץ בשיא של שעות התנדבות חודשיות במרלו"ג 3626 שעות התנדבות. שיא של כל הזמנים מתחילת הספירה בינואר 24 (לא כולל את אנשי המטה שגם הם נרתמו החודש לעשיה). החודש גם נכנסו שיא של משימות עם 793 משימות מתחילת המערכה (מהן 701 רלוונטיות!). נמשיך לטפל בעוד מאות משימות ולתת מענה לצרכי היחידות הצבאיות, מ


26.03 שלום אחיות ואחים🙋♂️ סיכום שבועי מחמ"ל חיילים, מרלו"ג ומרכז ההתנדבות הארצי
בתמונת⬆️השבוע: "טיזר" "אנו מכריזים בזאת..." לכבוד יום העצמאות ה78 נשמח 48 יחידות צבאיות במבצע ופרוייקט שיושלם עד יום העצמאות... פרטים ממש ממש בקרוב🙏☺️ יום ראשון שגעון ביום א' אנחנו על מקצה אחרון של ערכות ההפגה, יום עמוס עמוס מתנדבים עם "מכינת רבין ראש הנקרה" ואנחנו מתחילים את היום בתרגול הגעה למקלט. המתנדבים הקבועים שלנו מתורגלים ומהירים יותר מהצעירים☺️. אלי מנהל את ערכות ההפגה במועדון וגם המרלו"ג בניצוחה של רונית שוקק מתנדבים ועשייה. חיזוק ממטה החמ"ל על הקלפים ואנחנו לקראת


19.03 שלום לכולם ולכולן🙋♂️ מסכמים שבוע בחמ"ל חיילים מרלו"ג ומרכז התנדבות ארצי
בתמונת⬆️ השבוע: "הורה מלגזה" חניכי "מכינת רבין" לאחר יום התנדבות במרלו"ג עם "ניצוצות בעיניים" ורצון לשוב ולהתנדב אצלנו. וכך נראה השבוע בגזרתנו... גזרת הצפון מתחממת השבוע עצימות האש בצפון גבוהה וגם הפעילות שלנו מתעצמת. מתחילת המערכה אנחנו עם 452 משימות😮 מהן 53 שבוטלו, 36 ממתינות לשיחה ראשונה, 234 בטיפול מתוכם 83 מוכנות לשינוע 59 ממתינות לליקוט ו92 לייצור. 129 שונעו/נמסרו. בשבוע הבא בעזרת מתנדבים רבים שמתגייסים בימים אלו לטובת מענה לצרכי חמ"ל החיילים ובכלל נמשיך לטפל ולתת מענה


12.03 שישי שלום אחיות ואחים🙋♂️ מסכמים שבוע עמוס במערכה, בחמ"ל חיילים, מרלו"ג ומרכז ההתנדבות הארצי
בתמונת⬆️השבוע: מהמרלו"ג באהבה יום שיא של עשייה ועשרות מתנדבים במשימת הכנת ערכות ההפגה לילדי הצפון. שת"פ עם מטה הארגון השבוע התאפיין בשיתופי פעולה רבים בין המרלו"ג לגורמי הארגון השונים. תחת אש או בימים שקטים, אנחנו עובדים! שיתופי הפעולה הם הכנה נהדרת לבאות, הידוק הקשרים הפנים ארגוניים זה בדיוק הדבר שנרצה להשיג בדבר הגדול הבא. המלחמה מוכיחה שגם ממרחק אנחנו ולצידנו כלל הגורמים במטה החמ"ל יודעים לתת ונותנים שירות טוב וביחד אנחנו מייצרים סינרגיה. שת"פ עם חמ"ל החירום ואגף החינוך הח


05.03 שלום אחיות ואחים🙋♂️ מסכמים שבוע של "שאגת הארי" בחמ"ל חיילים, מרלו"ג ומרכז התנדבות ארצי
דבר המנכ"לית הדס מנכ"לית החמ"ל האזרחי ביקשה להעביר לכם ולכן אנשי ונשות המרלו"ג את תודתה: "לאייל ולצוות המרלוג היקר! רוצה להודות לכם ולכן מקרב לב על העשייה הרבה והטובה בשבוע הזה. בשקט וברוגע מתבצעות כל הפעולות שאנחנו רוצים ואף יותר. אין משימה שאתם לא לוקחים ומבצעים על הצד הטוב ביותר. גם כשחולים! המחוייבות שלכם יוצאת דופן ומוערכת. ולאייל היקר, שתמיד נמצא בעשייה, עם הרצון לעשות עוד ועוד, עם הרעיונות היצירתיים והרוח הטובה תמיד- תודה על הובלה משמעותית וערכית, אין כמוך!


26.02 שישי שלום לכולם ולכולן🙋♂️ מסכמים שבוע בחמ"ל חיילים, מרלו"ג ומרכז ההתנדבות הארצי
בתמונת⬆️השבוע: "הקרנה מיוחדת". היה זה ערב מרגש וחזק או כפי שהדס תיארה: "מדוייק!" כל השבוע שבוע שקט, השבוע שלפני הסערה?! אריזות, שינועים, יצור ברזנטים ורשתות. הנגריה והקמינים עדיין בהפסקת עבודה. יחידות מגיעות לאיסופים, הכנות אחרונות ליום ג', ערב ההקרנה המיוחדת. ביום ב' החורף חוזר ואיתו הביקוש לברזנטים. גם לילך מנהלת תחום מעורבות אזרחית מגיעה לביקור ראשון, ברוכה הבאה. ביום ד' יכינו הצוותים קיטים של סוכות ברזנט. ביום ה' רון פותח כי רונית סבתא, מזל טוב ניתי🙏🧡, ובחוץ "עבודות שמש


19.02 שישי שלום לכולן ולכולן🙋♂️ מסכמים שבוע נוסף בחמ"ל חיילים, מרלו"ג ומרכז ההתנדבות הארצי
סרטון⬆️השבוע: "אוהב בחזרה". תודה רבה לכולם/ן על כל הברכות שריגשו אותי מאוד. נמשיך יחדיו בדרך הארוכה🙏. יום הולדת את השבוע אני מתחיל בשלושה ימי חופשה לכבוד יום הולדתי. נרגש מהברכות, האחולים והאהבה שהרעפתם והרעפתן ורוצה לאמר תודה לכולם ולכולן🙏🧡. תודה מיוחדת לשרה, אסנת.ס והדס שהשקיעו בעוגות ומתוקים, השמנתי ב2ק"ג של אהבה ונחת. השבוע שהיה ביום א' יוסי.י ואלי.פ מתקנים ומשמישים את המקלחות על הנגרר, אפשר לצאת לשטח. ביום ב' יוסי ורוני עם שינוע של דובדבני (ברוך שובך דוד🙏) מפרקים ציו


12.02 על שלושה דברים החמ"ל עומד:על הערכים, על החומר ועל הרוח האנושית!
בתמונת⬆️השבוע "הרוח האנושית" נציגות ק.חיים וחיוכים של עשייה משותפת למען מטרות נעלות. על שלושה דברים החמ"ל עומד: על הערכים, על החומר ועל הרוח האנושית! על הערכים חזון החמ"ל לחברה טובה יותר ומעורבת יותר ברוח ערכי מגילת העצמאות והערכים הדמוקרטים ליברליים הם נר לרגלינו ונמשיך ונתמיד. למרות קשיים ומהמורות אנו נמשיך לצעוד בדרך לאורו של חזון החמ"ל. על החומר במסגרת פעילות המרלו"ג נעשית עבודה מדהימה וגם שנתיים וחצי אחרי אותה שבת נוראית אתם ואתן ממשיכים לגייס ציודים, חומרי גלם ועכשיו ג


24.02.2026 הקרנה מיוחדת במסגרת ערב התרמה לרווחת החיילים . אולם מגדה, מרכז תרבות מגידו בקיבוץ עין השופט.
ערב התרמה לרווחת חיילי וחיילות צה"ל - אחים ואחיות לישראל - חמ"ל אזרחי יום ג' 24.2 18:30 אולם המופעים מגדה - עין השופט - מרכז תרבות מגידו. 250 ש"ח (או יותר☺️) לזוג כרטיסים ... הכל לרווחת חיילי וחיילות צה"ל❤️ לינק להזמנת כרטיסים לארוע ההתרמה https://did.li/gMGOf כתבה שפורסמה על פעילות המרכז הלוגיסטי לאחרונה https://www.calcalist.co.il/article/sykiv411hwl דף חמ"ל חיילים ומרלו"ג הארצי https://www.hamal.org.il/project/soldiers דף לתשלום בגין הזמנת הכרטיסים או לתרומות נוספות


05.02 שלום לכולם ולכולן , סיכום שבועי מחמ"ל חיילים מרלו"ג ומרכז ההתנדבות הארצי🙋♂️
בתמונת השבוע "דולק קבוע" בפלוגה של שמחי יש מש"ק קמין שתפקידו לדאוג כל לילה שהקמין שלנו יבער ויחמם. שימחי, אתה "אח שלי"☺️. נכנסים לעניינים השבוע יתאפיין בעיסוק סביב נושא רישוי העסק והביטוחים, רעיונות, הצעות מחיר וסוגיות שונות המונחות לפתחינו. ביום א' אלי והצוות מכינים ומאבזרים את "המרקיה החמה"לית", החברה מגבעת אלה מביאים חיתוכים וההרכבות האחרונות לשבוע זה יוצאות לדרך. תודה מיוחדת זו הזדמנות לאמר תודה מיוחדת. בשבועות האחרונית, עת יצאנו למיקור חוץ בחיתוכי החומר לנגרות, בלט בעשיי
bottom of page
